
Online Strategie
Van sparringpartner tot aan het uitwerken van een strategie. Een online strategie moet worden gezien als een en onderdeel van de volledige bedrijfsstrategie. Het is belangrijk om aan te tonen wat jouw product, dienst of merk uniek maakt.
Waar wil je naar toe? Waar ben je goed in? Wat wil je uitstralen? Wij geven advies, werken een strategie uit en voorzien je van een roadmap om verder te groeien. Bekijk hieronder ons stappenplan.
Ons stappenplan

1
Propositie
Wat heb je jou doelgroep te bieden en welke waarde lever jij als oplossing voor hun probleem?
Wij gaan er samen met jou voor zorgen jouw propositie de rode draad wordt bij alles wat jullie doen!
2
Doelgroep
Heb jij jou doelgroep goed inzichtelijk en goed afgebakend?
Een duidelijk doelgroep zorgt ervoor dat jij al jou activiteiten binnen kaders kunt afbakenen.
3
Customer Journey
Nu de doelgroep helder is afgebakend, wil je natuurlijk ook weten hoe en waar jij hen het beste kunt bereiken.
Door de Customer Journey in kaart te brengen, kunnen wij samen aan de slag met de Digital Marketing Funnel
6
Let's build together!
Samen met onze specialisten gaan jij en jouw team werken aan het plan van aanpak.
Uitvoeren, analyseren en optimaliseren
5
Plan van Aanpak
Structuur en een doordacht plan!
We maken een Plan van Aanpak met een bijbehorende roadmap om samen te bouwen aan het succes van jouw brand.
4
Digital Marketing Funnel
De funnel wordt het handvat voor alle marketing activiteiten.
Wie, Wat, Waar en Hoe?
Nu kunnen we echt gaan bouwen aan jouw brand.
ENKELE VAN ONZE TEVREDEN KLANTEN

.png)

.png)
.png)